10اصل اساسی و راهبردی که در خرید ویلا در شیرود الزامیست!

25 آذر 1401
0 دیدگاه
اصل اساسی خرید ویلا در شیرود، نمای داخلی از ویلا با بک کلاسیک با ویوی روبه دریا

اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید با خرید ویلا در شیرود آینده ای روشن را برای خود به ارمغان آورید با ما تا پایان همراه باشید چرا که بر این باوریم اگر نکات طلائی خرید ویلا در شیرود را نمی دانید در این شهر سرمایه گذاری نکنید. یکی از رایج ترین نوع سرمایه گذاری که در ایران صورت می گیرد سرمایه گذاری در مسکن می باشد که نسبت به سایر حوزه ها در این زمینه کم ریسک تر و کم ضررتر می باشد، این موضوع را می توان به صراحت در چهل دهه اخیر و به خصوص در چهارسال اخیر بیان کرد چرا که بازارش ثابت کرده است برای صاحبان ملک سودآوری داشته و سرمایه آنها را نابود نمی کند.

ما در این مقاله قصد داریم مطالبی را به شما ارائه دهیم تا اسرار خرید ویلا در شیرود را بشناسید و با خیالی آسوده در این شهر زیبا و سرسبز یک خرید امن انجام دهید. همانگونه که می دانید افراد باهوش و آینده نگر به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند برای خود و فرزندانش آرامش مالی را تأمین کنند از این رو به دنبال یک سرمایه گذاری امن و مطمئن نظیر سرمایه گذاری در ملک هستند.

اصل اساسی خرید ویلا در شیرود، نمای دور از ویلای دوبلکس با نمای انواع سنگ در هوا ابری
ویلای دوبلکس در شیرود

 

مهمترین اصول خرید ویلا در شیرود

  • انتخاب سبک ویلا
  • بررسی میزان بودجه
  • برنامه ریزی برای آینده
  • توجه به جوانب مثبت و منفی ویلا
  • توجه به نمای بیرونی به هنگام خرید ویلا در شیرود
  • توجه به نمای بیرونی به هنگام خرید ویلا در شیرود
  • بررسی قیمت ویلا با ویلاهای همجوار
  • توجه به شش دانگ بودن سند ویلا
  • انتخاب سبک ویلا

شما باید دریابید که چه سبک از ویلا را دوست دارید خریداری کنید؛ اگر علاقمند به ویلای ساحلی هستید می توانید در بهترین منطقه از شیرود ویلای لوکس و زیبا بخرید اما اگر به ویلاهای جنگلی و شهرکی علاقمند هستید با بررسی موقعیت جغرافیایی می توانید آنچه انتظار دارید را خریداری کنید.

ویلاهای جنگلی: این ویلاها نسبت به ویلای ساحلی، ویلای شهرکی و ویلا باغ فاصله بیشتری با مرکز شهر دارند بنابراین با خرید آنها باید مسافت بسیاری را طی کنید تا به فروشگاه های سطح شهر و یا مراکز درمانی برسید.

ویلاهای ساحلی: این مدل از ویلاها دسترسی مناسبتری دارند اما با توجه به اینکه همجوار دریا هستند تابستانی شرجی و مرطوب و زمستانی سرد دارند.

ویلاهای شهرکی: این ویلاها در نزدیک شهر ساخته شده و از نظر دسترسی به امکانات شهری در موقعیت خوبی قرار دارند؛ با این حال افراد کمتری به خرید این ویلاها اقدام می کنند زیرا معتقد هستند که از زندگی شهری خود دور شده اند و نمی خواهند در شهری کوچکتر ساکن شوند.

 اصل اساسی خرید ویلا در شیرود، ویلای مدرن دو طبقه با پنجره بزرگ در نمای ویلا
ویلای فول امکانات با سبک مدرن
  • بررسی میزان بودجه

با توجه به اینکه سبک ویلا را مشخص کردید باید میزان مالی که در اختیار دارید را بررسی کنید و سپس با توجه به آن به خرید ویلا در شیرود اقدام کنید؛ برای این موضوع می توانید از برنامه های اینترنتی کمک بگیرید تا قیمت ویلاهای مختلف را باهم مقایسه کنید.

  • برنامه ریزی برای آینده

شما باید بدانید برای آینده چه برنامه ای دارید! آیا ویلا را برای تفریح می خواهید و یا برای زندگی دائم؟ و یا اینکه می خواهید ویلا را به عنوان یک منبع درآمد برای خود انتخاب کنید تا با اجاره دادن آن بر درآمد خود بیافزایید! با بررسی تمام این جوانب می توانید یک برنامه طولانی مدت برای خود تنظیم کنید؛ در این زمینه سعی کنید از مشاورین املاک معتبر کمک بگیرید.

حال ممکن است شخصی برای خرید ویلا تمام نکات اعم از قیمت، دسترسی، امکانات، شرایط خرید و… را مورد بررسی قرار دهد اما نکته مهم دیگر که شامل نیازهای خودش است را فراموش کند زیرا شما ویلا را خریداری می کنید که از آن استفاده ببرید. به عنوان مثال: اگر هدفتان از خرید ویلا در شیرود کسب درآمد است باید منطقه ای از این شهر را انتخاب کنید که مطمئن باشید گردشگران بسیاری در آن اقامت می کنند.در چنین شرایطی سعی کنید ویلا با متراژ پایین خریداری کنید چرا که گردشگران به علت هزینه اجاره کمتر به دنبال ویلا با متراژ پایین هستند.

و یا اگر خانواده ای کم جمعیت هستید ویلا با متراژ پایین و محوطه ای زیبا خریداری کنید تا از آب و هوای شیرود و سرسبزی آن بهترین لذت را ببرید.و همچنین اگر ویلا برای برگزاری مراسمات مختلف می خواهید بخرید باید آن را با متراژ بالا به خصوص با دارا بودن محوطه بزرگ انتخاب نمایید.

اصل اساسی خرید ویلا در شیرود، نمای نزدیک ا ویلا فلت با نمای گچ و اجرنما با سقف های شیروانی
ویلا های فلت در شیرود
  • توجه به جوانب مثبت و منفی ویلا

امکاناتی که در اطراف ویلای مورد نظر شما وجود دارد را مورد ارزیابی قرار دهید، سعی کنید ویلاهایی که در نزدیک دامنه کوه، رودخانه و یا گسل زمین لرزه هستند انتخاب نکنید و از نظر نزدیک بودن به مراکز خرید و مراکز درمانی و مراکز تفریحی آن را مورد بررسی قرار دهید.

  • بررسی قیمت ویلا با ویلاهای همجوار

هنگام خرید ویلا در شیرود قیمت تمام شده ویلا باید مورد توجه قرار بگیرد و از فروشنده در رابطه با عواملی که باعث تعیین چنین قیمتی شده اند سؤال بپرسید و در نهایت از نظر امکانات با ویلایی مشابه در همان منطقه آن را مقایسه کنید.

  • توجه به شش دانگ بودن سند ویلا

قبل از خرید ویلا در شیرود (بخصوص ویلاهای شهرکی) باید مطمئن شوید شش دانگ به اسم فروشنده سند خورده شده و هیچگونه ابهامی در آن وجود ندارد زیرا در غیر این صورت می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد.

  • توجه به نمای بیرونی به هنگام خرید ویلا در شیرود

امروزه به موضوعی که به هنگام خرید ویلا در شیرود توجه می شود بحث نمای بیرونی و داخلی ویلا می باشد که ما در ادامه قصد داریم راجع به نمای بیرونی ویلا مطالبی را ارائه دهیم. ممکن است این سؤال برای افرادی که به خرید ویلا در شیرود اقدام می کنند پیش بیاید که چه نوع متریال و مصالحی برای ساخت نمای بیرونی مناسب است؛ در این باره به آب و هوا و میزان بارندگی باید توجه نمایید چرا که بارندگی در این شهر زیاد می باشد. همانگونه که می دانیم به قسمت خارجی ویلاها نمای بیرون گفته می شود پس به همان اندازه که نمای داخلی حائز اهمیت بوده نمای بیرونی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

نوع مصالح برای نمای بیرونی ویلا

نمای ویلا در شیرود اصولا از مصالحی نظیر: آجر، سرامیک، سنگ، نمای سیمانی و… می باشند؛ که در میان آنها آجر از مصالح قابل توجه سازندگان ویلا می باشد زیرا در تابستان گرما را از خود دفع کرده و در زمستان انرژی خورشید را به سمت خود جذب می کند. در حال حاضر نماهای سنگی نظیر: آهکی و آذرین نیز بیش از پیش به چشم می خورند چرا که در برابر رطوبت و باران مقاوم بوده و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهند. همچنین سرامیک دوام بالایی داشته و عایق مناسبی در برابر رطوبت و آتش سوزی می باشد به همین منظور برای نمای ویلا پیشنهاد می شود.

  1. نمای بیرونی شیشه ای

نمای شیشه ای جزء نماهای مدرن و کلاسیک می باشد که امروزه با پیشرفت ماشین آلات این نما به صورت مستحکم تولید می گردد؛ از خصوصیات بارز نمای شیشه ای می توان به: کم کردن بار مرده در ساختمان، سرعت بالا در اجرا و محدوده دید وسیع، امکان بهره گیری از انرژی خورشید و استفاده حداکثری از روشنایی روز اشاره نمود.

نکته: اگر می خواهید نمای شیشه ای استفاده کنید که عایق حرارتی و صوتی باشد به شما 2 جداره و یا 3 جداره را پیشنهاد می دهیم.

 اصل اساسی خرید ویلا در شیرود، نمای از راست ویلای دوطبقه با نمای شیشه
ویلای با نمای شیشه در شیرود

 

  1. نمای چوبی ویلا

افرادی که به طور حرفه ای به دنبال ترندهای روز دنیا هستند نمای چوبی را برای ویلای خود انتخاب می کنند تا با محیط همخوانی داشته باشد. از ویژگیهای چوب به ضد صدا بودن، عایق بودن، مقاوم بودن در برابر حرارت، جلوگیری از کاهش دما در زمستان، تهوبه هوا و معکوس شدن نور خورشید در تابستان اشاره می کنیم. این نما قابلیت تغییر و انعطاف پذیری نسبت به نماهای سنگی و شیشه ای دارد. ما هر آنچه نیاز بود گفتیم تا اسرار خرید ویلا در شیرود را بشناسید، در ادامه این شما هستید که با دقت بالا و با کمک گرفتن از مشاورین املاک معتبر می توانید یک خرید امن و مطمئن را انجام دهید.

 

نمای از جلوی ویلای تربلکس با نمایچوب شیشه با محوطه مهندسی شده
ویلای تربلکس با نمای چوب و سنگ

آیتم هایی که هنگام خرید ویلا، آپارتمان، زمین باید به آن توجه کنید

ارتباط با مشاور املاک:

سرمایه گذاری در ملک نسبت به سایر سرمایه گذاری ها راحت تر و آسانتر می باشد و نیاز به علم خاصی ندارد اما این موضوع دلیل بر آن نمی باشد که بی گدار به آب بزنید، پس هنگامی که قصد خرید ویلا در شیرود را دارید ابتدا با افراد باتجربه در این زمینه و مشاورین املاک معتبر مشورت نمایید تا آسیب و ضرری به شما وارد نشود.

انتخاب مناطق برند شیرود:

انتخاب مناطق مطلوب و مناسب می تواند در راه سودآوری ملک به شما کمک شایانی کند، در این باره باید با افراد آشنا به زمین های شیرود، بنگاه های معملاتی و مشاورین املاک معتبر مشورت نمایید.

____________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

____________________________________________________________________________________________________

مناطق ممنوعه شیرود:

گاهأ و بدون اطلاع در مناطقی زمین خریداری می کنید که یا ممنوعه و یا نامناسب هستند پس این موضوع می تواند ارزش دارایی شما را پایین بیاورد و یا با سود کم روبرو کند.

محاسبه و بررسی قیمت ملک در شیرود:

باید با بررسی و محاسبات دقیق قیمت ویلا، آپارتمان، زمین در این بازار قدم بردارید تا وسط راه با مشکل روبرو نشوید.

شیرود 874653321

نکات مهم هنگام خرید ویلا، آپارتمان، زمین در شیرود

مسیر ارتباطی:

یکی از موارد مهم هنگام خرید ویلا در شیرود مسیر ازتباطی می باشد که باید به آن توجه کنید چرا که در دسترس نبودن مسیر آن باعث می شود در زودهنگام به علت درگیری با ترافیک خسته شوید و به آرامشی که انتظار داشتید در کنار خانواده تجربه کنید نرسید.

کم حادثه بودن منطقه ویلا در شیرود:

شرایط جغرافیایی را به خوبی بسنجید تا ویلا و آپارتمان شما اسیر مواردی همچون سیل، طغیان رودخانه و… نشود.

____________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

____________________________________________________________________________________________________

امنیت منطقه:

از ارکان اساسی خرید ویلا و آپارتمان در شیرود امنیت منطقه ای می باشد که آن را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اید چرا که نداشتن امنیت به منظور بیهوده بودن سرمایه گذاری در آن منطقه می باشد.

نزدیکی ویلا و آپارتمان به مراکز مختلف:

نکته مهم دیگر نزدیک بودن ویلا به مراکز خرید، مراکز درمانی، نقاط گردشگری (جنگل و دریا و…) می باشد که این مورد را می توانید با تحقیق و با توجه به نقشه به راحتی مطلع شوید.

از دیگر معیارها که هنگام خرید ویلا، آپارتمان، زمین در شیرود باید به آنها توجه کنید می توان به: امکانات شهری (آب، برق، گاز، تلفن)، نوع سند، همسایگان، کیفیت ساختمان ویلا (نوع مصالح، اسکلت، پنجره ها و…) اشاره نمود.

ارسال دیدگاه