8اهمیت سرمایه‌گذاری در ملک جواهرده؛فرصتی‌ایده‌آل‌برای کسب‌سود!

19 آبان 1401
0 دیدگاه
اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده، نمای دوز از ویلا هادر دامنه کونه جنگلی در هوای ابری و کوه های جنگلی 63415633

به طور حتم می دانید که برای رسیدن به سود بسیار کلان در  سرمایه گذاری املاک، ابتدا انتخاب بهترین شهر برای خرید و فروش ملک است. به همین منظور اگر شما به دنبال منطقه ای هستید که بهترین و پرسودترین سرمایه گذاری خود را رقم بزنید، بی تردید جواهرده یکی از گزینه پیشنهادی به شماست. اما چرا جواهرده را برای سرمایه گذاری ملک خود انتخاب کنیم؟ دلایل اهمیت سرمایه‌گذاری در ملک جواهرده چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده

  • دسترسی عالی

یکی از دلرباترین روستاهای رامسر، روستایی غرق در مه که در برخی از روزهای سال با ابرها پوشانده شده است و شما می‌توانید در آن به‌معنای واقعی کلمه، در میان ابرها قدم بزنید. آدرس روستای جواهرده در غرب استان مازندران و در ۲۹٫۵ کیلومتری مرکز شهر رامسر در دهستان سخت سر، در ارتفاعات ۲۰۰۰ متری رشته کوه البرز است. این روستا تنها 260 کیلومتر با تهران فاصله داشته که همین امر از عمده دلایل محبوبیت این منطقه محسوب می شود.

فاصله تهران تا جواهرده برای آدرس دقیق جواهرده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 اهمیت سرمایه‌گذاری در ملک جواهرده، نقشه جواهر ده 564635
نقشه جواهرده، فاصله تهران تا جواهرده 
  • امکان رهن و اجاره دادن آن و کسب درآمد

با خرید ویلا و خرید آپارتمان در جواهرده این موقعیت را برای خود فراهم می آورید تا با رهن و اجاره ملک در جواهرده به درآمدزایی برسید و از مزایای اقتصادی بهره مند شوید.

  • بهداشتی بودن

داشتن یک ویلای شخصی از نظر بهداشتی خیال شما را راحت می کند؛ چراکه ویلاهای عمومی که در اختیار همه قرار می گیرند دارای مشکلات عدیده بهداشتی هستند که این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد.

  • بالا بردن ارزش دارایی

تورم باعث می شود ارزش سرمایه شما با کاهش روبرو شود اما با سرمایه گذاری ملک در جواهرده ارزش مالی شما حفظ شده و رویه ی صعودی به خود می گیرد، پس با خرید ویلا، آپارتمان، زمین یک سرمایه گذاری مطمئن برای خود برپا کنید.

  • آسودگی خیال از در اختیار داشتن ملک شخصی در تمام ایام سال

هنگام سفر به شهرهای شمالی مطمئنا اولین دغدغه ی شما اجاره ویلا و یافتن منطقه مناسب می باشد، پس با خرید ویلا در جواهرده و آپارتمان در جواهرده یک سرپناه امن برای خود ایجاد کرده اید تا بدور از پرداخت اجاره بها، سفری لذت بخش را تجربه کنید.

اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده، ویلای استخر دار در ارتفاع با نمای چوبی و چشم انداز جنگل و پله های سنگی 65541541
ویلای دوبلکس استخر دار در ارتفاع بالا با نمای چوبی، چشم انداز جنگل و پله های سنگی سفید

 

  • خرید ویلا با قیمت به صرفه

از آنجا که  جواهرده به عنوان یکی از روستاهای استان مازندران محسوب شده، شما می توانید به راحتی اقدام به خرید ویلای ارزان در مازندران نمایید و در آینده ای بسیار نزدیک نیز سرمایه اولیه خود را چند برابر نمایید. این منطقه به دلیل وجود ویلاهای روستایی می توانید با قیمت به صرفه نیز صاحب ویلایی روستایی در دل جنگل شوید.

  • تراکم جمعیت پایین

میزان جمعیت پایین این منطقه به نسبت شهر های اطراف نیز یکی دیگر از مزایای خرید ملک در این روستا محسوب شده که آرامشر را برای تمامی ساکنان خود به ارمغان آورده است. از طرفی تراکم پایین این روستا سبب شده تا بسیاری از جنگل های و طبیعت های آن دست نخورده باقی بمانند.

 اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده، ویلا و آپارتمان در دره های سر سبز با اسمان آبی
ویلا و آپارتمان با سقف های شیب دار در دره های سرسبز جنگلی در روز آفتابی و آسمان آبی
  •  طبیعت زیبای جواهرده

جواهرده معروف به جواهرده رامسر از مهمترین  روستاهای رامسر می باشد که هیچ چیز از زیبایی کم نداشته و با قرارگرفتن بر فراز ابرها به بهشت ییلاقی معروف شده است، این روستای زیبا با دربرگرفتن جاذبه های طبیعی و گردشگری، به یکی از مناطق پرگردشگر تبدیل شده است وهمین کافیست تا جواهرده برای سرمایه گذاری ملک به عنوان گزینه برتر معرفی شود. از زیبایی  و جاهای دیدنی  جواهرده رامسر می توان به سرخ تله (بخش شرقی قله سماموس کوچک و مرتفع ترین قله)، واژک (وژک یا وجک)، سه براره رژه (رجه)، سیاکند، آبشار کوهستانی جواهرده، چشمه های سلیمان و کوه کنین، مسجد آدینه، مقبره شاه یحیی کیایی، گورهای تاریخی گبری، پارک جنگلی جواهرده، آبشارهای فصلی و دائمی مانند: آبشار و پارک جنگلی صفارود، دریاچه قو اشاره کرد.

مکان های دیدنی جواهرده رامسر

 بیشتر بخوانید: شما می توانید برای شناخت کامل از طبیعت جواهر به مقالهجواهرده زیبا را بشناسید و با جاذبه های دیدنی آن آشنا شویدنیز مراجعه نمایید.

عکس از طبیعت جواهرده

 اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده ، دریاچه ای در دل جنگل های سرسبز و نمای از بالا در در نزدیکی دریاچه6413651
دریاچه ای در دل جنگل های سرسبز جواهرده

 

دلایل سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده، جنگل پاییزی با برگ های قرمز نارنجی با طلوع آفتاب 341436541
نمایی از جنگل پاییزی  جواهرده
اهمیت سرمایه‌گذاری ملک در جواهرده،کلبه ای چوبی در میان باغ گل های زرد رنگ در هوای ابری 6534563456
کلبه ای چوبی در میان باغ کلزای جواهرده

 

اهمیت سرمایه گذاری ملک در جواهر ده ، تپه های جنگلی در کنار دریاچه ای سبز رنگ و دو ویلا در ارتفاعات 534156
آب بندان جواهرده

مزایای خرید ویلا، آپارتمان زمین در جواهرده

  • به دست آوردن سود بالا

سرمایه گذاری در جواهرده به علت آب و هوای خنک و طبیعت زیبایش می تواند سودآوری بالایی به همراه داشته باشد. اگر به خرید زمین در جواهرده اقدام کنید و آن را بعد از یک مدت بفروشید باز هم به سود بالایی خواهید رسید.

همچنین خرید ویلا و آپارتمان می تواند بهترین سود را به همراه داشته باشد و بهترین سرمایه گذاری محسوب شود.

  • داشتن پناهگاه ییلاقی برای روزهای گرم سال

در فصل تابستان بهترین منطقه برای گشت و گذار جواهرده می باشد تا آب و هوای خنکش بهترین خاطرات را در ذهن شما ثبت کند، چه بسا در کنار تمام این لذت ها، از هزینه های بالای اجاره به دور باشید و در ویلای خود با آرامش کامل به صلابت کوهستان های سرسبز جواهرده چشم بدوزید.

  • امنیت بالای منطقه

جواهرده از نمونه روستاهای ییلاقی می باشد که  به عنوان یک منطقه امن شناخته می شود، پس با خرید ویلا، آپارتمان، زمین در جواهرده نگرانی از نظر امنیت منطقه نخواهید داشت چرا که تحت حفاظت بالایی قرار دارد.

____________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

____________________________________________________________________________________________________

  • حق مالکیت مستقیم

زمانی که فروشنده به شما زمین را می فروشد با سند معتبر به شما حق مالکیت داده می شود که از طریق آن می توانید به دریافت وام بانکی اقدام کنید.

  • فعالیت ساخت و ساز

با خرید زمین در جواهرده می توانید هر موقع که بودجه مناسب در اختیار داشتید مطابق با آنچه دوست دارید و طبق سلیقه ی خودتان با دریافت مجوزهای لازم به ساخت و ساز آن بپردازید. قیمت ویلا در جواهرده متنوع می باشد چرا که ویلاهای لاکچری و ارزان قیمت در این روستا یافت می شود، پس اگر می خواهید ویلای لاکچری بخرید یک سرمایه کلان را باید کنار بگذارید اما اگر سرمایه نسبتأ پایینی دارید باید به دنبال ویلا با قیمت مناسب باشید. قیمت زمین نیز بسته به نوع کاربری، منطقه، دسترسی و… متفاوت می باشد.

ارسال دیدگاه