نکات شگفت انگیز خرید ملک در چابکسر

15 آذر 1401
0 دیدگاه

یکی از راه های حفظ ارزش پول سرمایه گذاری بوده و یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در اقتصاد امروزی سرمایه گذاری در ملک است، چرا که در 40 سال گذشته بازار ملک، رشد بسیار بالایی داشته و همین موضوع کافیست تا ثابت کند املاک از مهمترین بخشهای اقتصادی کشور به شمار آمده که می تواند سرمایه را با قدرت نسبت به تورم مهار کرده و مدیریت کند.

سرمایه گذاری در بسترهای گوناگونی صورت می گیرد مانند: سرمایه گذاری در بورس، سرمایه گذاری در طلا، سرمایه گذاری با خرید ارز و… اما تمامی موارد نام برده شده نیاز به دانش و مهارت و تبحر خاص دارند زیرا وجود یک اشتباه، نوسانات و تنشهای سیاسی می تواند ارزش دارایی را کم و یا زیاد کرده و یا از بین ببرد.

برای سرمایه گذاری در ملک باید به نکات بسیاری توجه شود که مهمترین آنها انتخاب شهر و منطقه است چرا که رشد آن می تواند سرمایه را چندین برابر نماید.

چابکسر از شهرهای شمالی پر از گردشگر بوده که با داشتن آب و هوای معتدل و سرسبزی های بیکران مسافران زیادی را به سمت خود کشانده است از همین رو برای سرمایه گذاری بهترین انتخاب می باشد.

با ما باشید تا نکات شگفت انگیز خرید ملک در چابکسر را برایتان بیان کنیم.

محل قرارگیری چابکسر و جاذبه های گردشگری آن

چابکسر از شهرهای رؤیایی و زیبا می باشد که بین جنگل کوهستانی و دریا و در حد فاصل استان گیلان و استان مازندران قرار گرفته است.

آثار تاریخی چابکسر

آرامگاه الثائر فی الله، ابوالفضل (ابوطالب) جعفربن محمد، فرمانروای علوی زید هوسم، بقعه آقا شیخ زاهد، بقعه آقا سیدحسین و حسن و امیراحمد، بقعه سه برادر و محمدامین

جاذبه های گردشگری تفریحی چابکسر

ساحل گلسرخ، ساحل اوشیان، ساحل طلائی، ساحل دریای مازندران قاسم آباد، قلعه بندبن، سرولات چشمه دمکش، میانده.

خرید ملک در چابکسر 487487487487498

بهترین زمان خرید ملک در چابکسر

بازار املاک مانند سایر بازارها دچار افت و خیز می شود که طی بررسیهای انجام شده مشخص گردیده به طور معمول این بازار دچار رکود سه تا 5 ساله شده و بعد از آن با جهش بسیار بالایی از نظر قیمت ربرو می شود، این برهه از زمان بهترین موقعیت برای خرید ملک در چابکسر می باشد؛ اگر چه فرصت کوتاه است اما سود بالایی را برایتان به همراه دارد.

البته باید به موقع از این شرایط استفاده کنید تا در دام افت و رکود بازار نیفتید، پس با توجه به حضور بی شمار دلالان سعی کنید با دانش جلو بروید و از افراد و مشاوران با تجربه کمک بگیرید.

چه منطقی از چابکسر را برای خرید ملک انتخاب کنید

زمانی که قصد سرمایه گذاری و خرید ملک در چابکسر را دارید باید به طور کامل تمام مناطق چابکسر را بررسی کنید تا بتوانید بهترین منطقه را از نظر دسترسی به مراکز درمانی، مراکز خرید، موقعیت ملک، دارا بودن انشعابات آب و برق و گاز و تلفن، ترافیک، رشد منطقه، اجاره و رهن املاک مشابه، امنیت محله، ساکنین آن و… بسنجید.

خرید ملک در مناطق ممنوعه نه تنها برایتان سودآوری نخواهد داشت بلکه ضرر و زیان را نیز ایجاد می کند.

همچنین اگر می خواهید ابتدا زمین بخرید و سپس آن را تغیییر کاربری دهید قبل از اینکه قرارداد خرید را امضا کنید، این تغییر کاربری را امکان سنجی کنید و مطمئن شوید با قوانین و مجوزها می توانید در آن ساخت و ساز انجام نمایید.

سرمایه گذاری در ملک 7487487496849685468484

اصول سرمایه گذاری ملک در چابکسر

تصمیم درست: هدف و انتظارات خود نظیر: دلیل ورود به بازار مسکن، میزان سرمایه، توجه به زمان از نظر کوتاه و یا بلند مدت بودن سود سرمایه را مشخص کنید و سپس با توجه به آنها و با کمک مشاورین با دانش و معتبر برای خرید ملک در چابکسر اقدام کنید تا مطمئن شوید سود ناشی از آن کافی خواهد بود.

آشنایی با امور حقوقی: قبل از هر کار و امضای هر قراردادی باید قوانین آن را یاد بگیرید؛ خرید ملک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیاز به مطالعه و تحقیق دارد چرا که آشنایی با امور حقوقی سبب می گردد تا در آینده درگیر شکایات و مشکلات ناشی از آن نشوید.

توجه به نکات شگفت انگیز خرید ملک در چابکسر سبب می شود تا بتوانید با خیالی آسوده یک سرمایه گذاری امن و مطمئن با سودآوری بالا انجام دهید.

 

ارسال دیدگاه