نکات شگفت انگیز سرمایه گذاری با خرید ملک در کتالم

11 آذر 1401
0 دیدگاه
سرمایه گذاری 87451054155

افراد آینده نگر به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند به وسیله ی آن ارزش پول خود را در برابر تورم های افسار گسیخته حفظ نمایند.سرمایه گذاری در بازارهای مختلفی انجام می شود که هرکدام دارای ریسک بالا، متوسط و کم می باشند، پس این موضوع مستلزم نیاز و تحقیق است تا باتوجه به میزان ریسک پذیری و مهارت خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. اگر از آن دسته افراد هستید که نمی خواهید ریسک کنید و به دنبال یک سرمایه گذاری امن و مطمئن هستید به شما توصیه می کنیم سرمایه گذاری در ملک را مورد بررسی قرار دهید. اولین قدم برای سرمایه گذاری با خرید ملک تحقیق و جست و جو برای انتخاب استان، شهر و منطقه مناسب می باشد با ما همراه باشید تا یکی از مناطق مهم برای سرمایه گذاری ملک را به شما معرفی نماییم.

استان مازندران که دارای جنگل های سرسبز، تپه های مخملی سبز، دریای زیبای خزر، آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد شهرها و روستاهای رؤبایی و کوچکی در خود جای داده است که از میان آنها به کتالم اشاره می کنیم.کتالم با زیبایی های وصف نشدنی و طبیعت بکر و متحیرکننده اش جان تازه ای به انسان می بخشد به همین دلیل هرساله میزبان گردشکران توریستی و داخلی می باشد، این ویژگی باعث شده است سرمایه گذاری با خرید ملک در کتالم اهمیت ویژه ای پیدا کند.

سرمایه گذاری 874521236850

کتالم در کجا واقع شده است؟

کتالم در استان مازندران و در بخش مرکزی شهرستان رامسر و در پنج کیلومتری شرق شهر رامسر قرار گرفته است. جاذبه های گردشگری کتالم عبارت هستند از: قلعه مارکوه، ارتفاعات ییلاقی، دوشنبه بازار کتالم، چهارشنبه بازار سادات شهر و چشمه های آب گرم معدنی سادات شهر که خاصیت درمانی دارند.

بررسی نکات مهم سرمایه گذاری هنگام خرید ملک در کتالم

خرید و فروش ویلا، آپارتمان، خرید زمین در کتالم به صورت گسترده انجام می گیرد، اما اینکه بخواهید بی گدار به آب بزنید و بدون هدف و انتظاری که دارید معامله انجام دهید قطعأ شما را با مشکلاتی روبرو کرده و نتایج منفی را برجای می گذارد. آگاهی و اشراف بر تمام جوانب هنگام خرید ملک که در ادامه آنها را بیان می کنیم سبب می شود تا یک معامله امن و موفق انجام دهید.

مشخص نمودن هدف

شما باید اول مشخص کنید که می خواهید زمین بخرید و یا ویلا و آپارتمان. اگر هدفتان خرید زمین و تغییرکاربری آن می باشد باید این اطمینان را کسب کنید که طبق قوانین و مجوزها می توانید ساختمان سازی انجام دهید اما اگر هدفتان سرمایه گذاری با خرید خرید ویلا و آپارتمان و کسب درآمد با و رهن و اجاره دادن آن می باشد باید در یک منطقه مطلوب که مسافران زیادی را جذب می نماید، ملک خود را خریداری نمایید.

تعیین کردن میزان بودجه

با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید به سرمایه گذاری با خرید ملک در کتالم اقدام کنید، اگر بودجه محدودی دارید می توانید ابتدا زمین بخرید و سپس با وام های بانکی به ساخت و ساز آن بپردازید اما اگر وجه نقد نسبتأ زیادی دارید و به دنبال یک معامله راحت بدون سختیهای ساخت و ساز هستید خرید ویلا و آپارتمان به شما پیشنهاد می شود.

سرمایه گذاری 897453210502

بررسی منطقه خرید

با شناخت کامل کتالم بهترین منطقه را از نظر در دسترس بودن، نزدیک بودن به مراکز خرید، مراکز درمانی، جاده اصلی، امنیت، داشتن امکانات آّب و برق و… مورد بررسی قرار دهید و باتوجه به آنچه در نظر دارید ویلا، آپارتمان، زمین را انتخاب نمایید.

بررسی سند ملک

قبل از انجام معامله به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و غیر قابل اعتماد، مطمئن شوید که ملک شما سند دارد و شش دانگ به نام صاحب آن بوده و در رهن بانک نمی باشد، چراکه وجود چنین مشکلاتی باعث می شود سرمایه شما از بین برود، بهتر است در این باره با مشاورین املاک معتبر و افراد متخصص مشورت نمایید.

بررسی قیمت ملک

به منظور اینکه هنگام معامله کلاه بر سرتان نرود ملک مد نظر خود را از نظر قیمت و از نظر امکانات رفاهی، ساخت و ساز و… با ملک های همان منطقه، با همان ویژگیها مقایسه کنید تا سرمایه گذاری با خرید ملک در کتالم به نحو احسنت انجام گیرد.

 

ارسال دیدگاه