دلایل شگفت انگیز خرید ویلا در چابکسر که باید بدانید

7 آذر 1401
0 دیدگاه
سرمایه گذاری روی ملک 65478541521

اگر به بررسی بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری نظیر بازار بورس، بازار طلا، بازار ملک و… بپردازید متوجه خواهید شد سرمایه گذاری ملک یکی از کم خطرترین و کم ریسک ترین بازارها بوده که هیچوقت صاحبان خود را با ضرر و زیان مواجه نمی کنند.افراد در طول دوران زندگی برای حفظ  ارزش دارایی خود به راه های مختلف سرمایه گذاری فکر می کنند پس اگر از آن دسته افراد هستید که همیشه محتاطانه عمل می کنید باید سرمایه گذاری در ملک را انتخاب نمایید، که البته برای موفقیت در این مسیر باید منطقه و شهری رو به رشد را انتخاب کنید.استانهای شمالی ایران در حال حاضر بهترین مناطق را برای سرمایه گذاری معرفی کرده اند که شهر چابکسر با داشتن آب و هوای معتدل و زیباییهای چشم نوازش به یکی از مناطق پرگردشکر تبدیل شده است؛ حال با همراه باشید تا بگوییم چرا سرمایه گذاری روی ملک در چابکسر بهترین گزینه است؟

سرمایه گذاری روی ملک 08641521255

چابکسر در کجا قرار گرفته و مکانهای دیدنی آن کدامند؟

چابکسر از شهرهای بهشتی و خاطره انگیز می باشد که بین جنگل کوهستانی و دریا و در حد فاصل استان گیلان و استان مازندران قرار گرفته است. از مزایای خرید ویلا در چابکسر می توان به دسترسی به تمامی این زیبایی ها اشاره کرد. جاذبه های توریستی آن عبارتند از:

  • ساحل گلسرخ
  • ساحل اوشیان
  • ساحل طلائی
  • ساحل دریای مازندران قاسم آباد
  • قلعه بندبن
  • سرولات
  • چشمه دمکش
  • میانده

آثار تاریخی آن نیز به شرح زیر می باشند:

  • آرامگاه الثائر فی الله
  • ابوالفضل (ابوطالب) جعفربن محمد
  • فرمانروای علوی زید هوسم
  • بقعه آقا شیخ زاهد
  • بقعه آقا سیدحسین و حسن و امیراحمد
  • بقعه سه برادر و محمدامین

سرمایه گذاری روی ملک 06453421528

مزیتهای سرمایه گذاری ملک در چابکسر

ملک کالای وارداتی محسوب نمی شود: یکی از گزینه هایی که سرمایه گذاری ملک در چابکسر را نسبت به سایر سرمایه گذاریها متمایز می کند وارداتی نبودن آن است، همین خصوصیات که زمین از خارج کشور وارد نمی گردد سبب می شود تا مردم برای خرید ملک به زمینهای داخلی رجوع کنند که این خود کوتاه شدن دست رقابتی از طریق واردات را به همراه دارد.

محدودیت ملک در ایران وجود دارد: ایران با توجه به اینکه یک کشور پهناور می باشد بیشتر زمینهای آن را کوهستان، دشت و کویر تشکیل داده اند؛ بنابراین زمین برای خرید و ساختمان سازی با محدودیت روبرو شده و همان مقدار باقیمانده از نظر ارزشمندی در جایگاه ویژه ای قرار دارند.

ملک همیشه با ارزش می ماند: فرض کنید یک تکه زمین در گذشته در چابکسر خریده اید حال این قطعه از زمین یا ملک را با سرمایه گذاریهای دیگر نظیر خرید دلار مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که کدام یک ارزش بالاتری را به خود اختصاص داده و سودآوری بیشتری را به همراه داشته است، پس ملک مانند دلار در حالت رکود از بین نمی رود و در حداقل ترین حالت ممکن از خرابی بازار ملک، می توان آن را برای خود نگه داشت.

می توان زمین را تغییر کاربری دارد: تنها چیزی که می توان در هر برهه ای از زمان آن را تغییر داد و در مسیر دیگر از آن استفاده کرد ملک می باشد، به عنوان مثال: با سرمایه گذاری ملک در چابکسر و خرید زمین کشاورزی در چابکسر می توان آن را با توجه به مجوزها و قوانین به آپارتمان و ویلا تبدیل کرد.

بدست آوردن مهارت و دانش سرمایه گذاری در ملک آسان است: برای اینکه در سرمایه گذاری بورس موفق شوید باید از دانش و حرفه بالایی برخورددار باشید تا با ضررهای سنگین مواجه نشوید در صورتی که برای سرمایه گذاری ملک در چابکسر این چنین نبوده و با اندک آشنایی و کمک گرفتن از مشاورین و کارشناسان متخصص می توان یک سرمایه گذاری امن و مطمئن انجام دهید و یا برای خرید و فروش و تغییر کاربری و ساخت و ساز و… با مشاورین حرفه ای مشورت کرده تا به آنچه مد نظر دارید برسید.

رهن و اجاره ملک: با سرمایه گذاری ملک در چابکسر می توانید از طریق و رهن و اجاره دادن آن به درآمدزایی برسید و منبع درآمد دیگری برای خود به وجود آورید.ما به شما عزیزان گفتیم چرا سرمایه گذاری روی ملک در چابکسر بهترین گزینه است امید است با تحلیل و بررسی کلیه جوانب و توجه به تمام نکات یک سرمایه گذاری ایده آل برای خود بنا کنید.

 

ارسال دیدگاه