نکات طلایی که قبل از خرید زمین در کتالم باید بدانید

7 دی 1401
0 دیدگاه
خرید زمین در کتالم 854685450566544

با ما باشید تا با نکات طلایی که قبل از خرید زمین در کتالم آشنا شوید و بتوانید به راحتی یک معامله خوب و مطمئن انجام دهید. یکی از راه هایی که باعث می شود در برابر تورم های سنگین ارزش پول حفظ شود سرمایه گذاری می باشد؛ سرمایه گذاری به معنای خرید کالایی می باشد که می دانیم با بدست آوردن آن در آینده قیمت آن افزایش یافته و سود آن مضاعف خواهد شد.

بسترهای مختلفی برای سرمایه گذاری معرفی کرده اند اما افراد محتاط به دنبال یک نوع سرمایه گذاری هستند که مطمئن باشند ریسک پایین و ضرر ناچیزی خواهد داشت از این رو ما شما را با سرمایه گذاری در ملک آشنا می کنیم؛ چرا که بازارش ثابت کرده است افرادی که به خرید ویلا، آپارتمان، زمین در اقسا نقاط کشور پرداخته اند نه تنها ضرر نکرده بلکه به یک امنیت مالی نیز رسیده اند. اما مسأله ای که در این میان حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه شود تحلیل و بررسی منطقه خرید مسکن می باشد؛ این امر اگر چه به دانش بسیار بالایی نسبت به سایر سرمایه گذاریها مانند بورس ، ارز، ارز دیجیتال نیاز ندارد اما با این حال نباید بی مهابا پیش رفت.

ما در این مقاله به شما خرید ویلا، آپارتمان، زمین در شهر های شمالی را پیشنهاد می دهیم چرا که هرساله گردشگران بسیاری بخاطر آب و هوای عالی و زیبایی های وصف ناپذیریی به این خطه سفر کرده و باعث شده اند اراضی آنها رشد بی سابقه ای پیدا کنند و به ارزش بالایی برسند. از نمونه شهرهای شمالی که همچون نگینی در غرب مازندران می درخشد به کتالم اشاره می کنیم که بهترین گزینه برای خرید زمین انتخاب شده است.

 خرید زمین در کتالم 7465454156066

کتالم رامسر کجاست؟

از زیباترین و بکرترین مناطق دیدنی بوده که در فاصله 5 کیلومتری ناحیه جنوب شرقی رامسر و در حد فاصل شهر تنکابن و رامسر یک شهر رؤیایی و بهشتی در غرب استان مازندران قرار گرفته است که در قدیم با نام «گته لم» شناخته شده است. از مکانهای دیدنی کتالم به: قلعه مارکوه، بقعه متبرک آقا بسمل، چشمه های آبگرم کتالم، ارتفاعات ییلاق کتالم، بازار روز کتالم اشاره می کنیم.

 خرید زمین در کتالم  89746843241530265

فوت و فن خرید زمین در کتالم

یکی از بهترین معامله هایی که می تواند انجام شود و سود زیادی را در پی داشته باشد خرید زمین در کتالم است که البته قبل از آن باید در این زمینه اطلاعات جامعی را به دست آورید، به همین منظور ما در ادامه به انواع زمین اشاره می کنیم.

  • زمین زراعی

بخش وسیعی از زمین های کتالم زراعی می باشند که کنترل و نظارت بر آنها بر عهده جهاد کشاورزی می باشد؛ باید به این موضوع توجه کنید که با خرید زمین زراعی نمی توانید در آنها تغییر کاربری ایجاد کنید، پس نمی توان برای این زمینها جواز ساخت گرفت و در آن ها ساختمان سازی کرد؛ همچنین دیوار چینی در زمین زراعی ممنوع می باشد.

  • زمین باغات

از دیگر زمینهایی که می باشد که نظارت بر آنها برعهده منابع طبیعی می باشد، در این زمینها می توان تغییر کاربری به وجود آورد اما مشروط بر آن که مبلغی به عنوان جرائم پرداخت گردد.

  • زمین مسکونی

اگر قصد خرید زمین در کتالم را دارید خرید زمین مسکونی بهترین گزینه است که می توان به راحتی در آن ساخت و ساز انجام داد.

اما شما در حین خرید ممکن است با مواردی همچون زمین جنگلی و زمین ساحلی مواجه شوید، منظور از این دو عبارت زمینهایی هستند که در جوار جنگل و یا دریا می باشد که هم می توانند به عنوان زمین مسکونی تلقی شوند و هم زمین زراعی و باغی.

 

ارسال دیدگاه