زیباترین طرح‌های ویلا چه ویژگی‌هایی دارند+ انواع طرح ویلا در جواهرده

21 آذر 1401
0 دیدگاه

گاهی پول را به خرید یک کالای مهم اختصاص می دهید که مطمئن هستید با گذشت زمان می تواند برایتان سودآوری داشته باشد و آینده ای روشن را برایتان به ارمغان آورد.

حوزه های مختلفی برای سرمایه گذاری معرفی شده اند اما سرمایه گذاری در ملک می تواند یکی از معتبرترین آنها معرفی شود چرا که در چهار دهه اخیر این موضوع را ثابت کرده که صاحبان ملک را با ضرر و زیان روبرو نمی کند.

اینکه در کدام شهر به خرید ویلا، آپارتمان، زمین بپردازید نیاز به تخقیق و پرس و جو دارد اما ما در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا در بهترین ناحیه کشورمان ایران ملک خریداری نمایید.

شمال ایران از قسمتهای پرگردشگر بوده که شهرها و روستاهای بهشتی متنوعی نظیر جواهرده را در خود جای داده است.

جواهرده که همانند جواهری در ارتفاعات رامسر می درخشد لقب عروس شهرهای شمالی را به خود اختصاص داده و مکانی مناسب برای خرید تبدیل شده است.

با این حال در جواهرده ویلا نخرید اگر این نکات خارق العاده را نمی دانید؛ پس با ما باشید تا هر آنچه را لازم است آموزش ببینید.

خرید ویلا در جواهرده 4798498494794798484

محل قرار گیری جواهرده و جاذبه های دیدنی آن

این روستای زیبا که یکی از روستاهای رامسر در استان مازندران می باشد در 27 کیلومتری رامسر در دهستان سخت سر و در ارتفاعات 2000 متری البرز قرار گرفته است.

مکانهای دیدنی جواهرده

سرخ تله (بخش شرقی قله سماموس کوچک و مرتفع ترین قله)، واژک (وژک یا وجک)، سه براره رژه (رجه)، سیاکند، آبشار کوهستانی جواهرده، چشمه های سلیمان و کوه کنین، مسجد آدینه، مقبره شاه یحیی کیایی، گورهای تاریخی گبری، پارک جنگلی جواهرده، آبشارهای فصلی و دائمی مانند: آبشار صفارود، دریاچه قو.

خرید ویلا در جواهرده با توجه به دکوراسیون داخلی آن

این موضوع که خرید ویلا به صورت مدرن تهیه شود بهتر است یا سنتی! بستگی به سلیقه افراد دارد چرا که می توان با خرید ویلا در جواهرده دکوراسیون داخلی آن را به دو روش سنتی و مدرن طراحی نمود.

  • ویلاهایی مدرن

در چنین ویلاهایی دکوراسیون با اصول خاصی طراحی و ساخته می شود و مبلمان در آنها به صورت شیک و مدرن صورت می گیرد، به طور کلی می توان گفت در ویلاهای مدرن المانهای سنتی به هیچ عنوان دیده نمی شوند.

ویلاهای مدرن بسیار ساده هستند؛ پس اگر به دنبال ویلاهای مجلل و با شکوه هستید برای خرید ویلا در جواهرده با طرحهای مدرن اقدام نکنید.

  • ویلاهای سنتی

در این نوع ویلاها طراحی به گونه ای می باشد که بیشتر از بافتهای قدیمی و سنتی بر گرفته شده اند؛ ویلاهای سنتی بر خلاف ویلاهای مدرن بوده و برای مبلمان آنها از بالش و تشک استفاده می شود.

نکته: تفاوت میان این دو دکوراسیون در طراحی و ابزارهای متفاوت آنها است.

خرید ویلا در جواهرده 4848941984184184841

توجه به اصول مهم دکوراسیون داخلی هنگام خرید ویلا در جواهرده

برای ویلاهای مدرن:

  • نور پردازی مناسب فضا
  • پرده های مناسب اتاق
  • فضای مناسب تلویزیون
  • مبلمان مناسب

برای ویلاهای سنتی:

  • استفاده از مصالحی برای ساخت مانند: سیمان سفید و آجر
  • فرش گلیم یا قالیچه
  • کاشی کاری
  • سفال

خرید ویلا در جواهرده 4894964949419849849

نکات طلائی مهم هنگام طراحی دکوراسیون داخلی

فضای اتاق: اولین نکته ای که به آن توجه می شود فضای مناسب اتاق است پس توجه به مبلمان با توجه به فضای اتاق سبب می گردد تا اتاق شما زیباتر و بزرگتر نمایش داده شود.

سعی کنید برای اتاق خود مبلمان سبک و در کنار آن شیک انتخاب کنید تا فضای اتاق شما شلوغ جلوه ندهد؛ چرا که شلوغی هم آرامش را از شما سلب می کند و هم بیشترین فضا را اشغال می کند.

انتخاب رنگ: برای طراحی ویلا رنگ مشکی برای بسیاری از افراد جذاب و قابل قبول نیست اما باید گفت که این رنگ تأثیر بسزایی  در بخشی از وسایل اتاق مانند: تابلو، فرش، پرده و… دارد تا عمق بیشتری به فضای اتاق شما ببخشد چرا که رنگهای دیگر چنین قابلیتی در دکوراسیون داخلی نمی توانند داشته باشند مانند رنگهای سرد و خنثی که قطعأ فضای ویلای شما را سرد و بی روح می کند.

فضای بیشتر دیوارها را نیز می توانید با پوشاندن کاغذ دیواری جذابتر کنید تا جلوه ای خاص به فضا ببخشند و برای سایر دیوارها از رنگهای مکمل با کاغذ دیواری استفاده کنید تا آن را زیباتر نمایید.

باید توجه به این نکته که می گوید: در جواهرده ویلا نخرید اگر این نکات خارق العاده را نمی دانید ما آموزشهای مختصری را برای شما بیان کردیم، امیدوار هستیم با انجام تحقیقات بیشتر در رابطه با خرید ویلا در جواهرده بتوانید یک خرید زیبا و شیک با توجه به سلیقه خود انجام دهید.

ارسال دیدگاه