7 استراتژی خاص برای سرمایه‌گذاری ملک در کتالم

17 آبان 1401
0 دیدگاه
استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم؛ تصویر از نمای دور خانه های پرامنده در دل جنگل با سقف های شیب دار قرمز

در این روز که نوسانات قیمت به اوج خود رسیده است، افراد زیادی دنبال راهی برای سرمایه گذاری پرسود هستند، اما باید بدانید که یکی از راه های سرمایه گذاری پر سود در ایران همراه با ریسک حداقلی، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. می دانید که انتخاب شهر از گزینه های بسیار مهم در سرمایه گذاری موفق است. ما در این مطلب سعی داریم کتالم را برای سرمایه گذاری ملک را معرفی کنیم. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا سرمایه‌گذاری ملک در شهر کتالم؟  استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم کدام است؟ راه های کسب درآمد از خرید ملک در شیرود کدام است؟ از آنجا که امروزه با تورم های رو به افزونی مواجه هستیم که فقط از راه سرمایه گذاری می توانید حافظ ارزش دارایی خود باشید. بر همین مبنا در این مطلب سعی داریم تا به 7 مورد مهم و اساسی از اصول سرمایه‌گذاری ملک در کتالم اشاره کنیم و در ادامه نگاهی به یکی از سرمایه گذاری پرسود می اندازیم.

استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم ، تصویری از نمای سمت راست ویلای دو طبقه با نمای سنگی همراهع با محوطه سرسبز و درختان نخل در روز آفتابی
ویلای دو طبقه با نمای سنگ در روز افتابی

 

7استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم

اگر می خواهید در مسیر سرمایه گذاری ملک در کتالم موفق عمل کنید ابتدا باید تاجر املاک شوید، تاجر املاک به معنای خرید و فروش ملک، شناسایی زمان خرید و فروش ملک، شناسایی قیمت ملک در هر بازه زمانی و… می باشد. شما همچنین باید قدرت مذاکره بالایی داشته باشید تا بتوانید هنگام معامله تمامی امضاهای مورد نیاز را از صاحب ملک دریافت کنید تا قرارداد امضا شود و معامله به سرانجام برسد. اما 7استراتژی بسیار مهمی که رمز پیروزی در سرمایه‌گذاری ملک در کتالم است:

1. مشخص نمودن هدف

شما باید اول مشخص کنید که می خواهید زمین بخرید و یا ویلا و آپارتمان. اگر هدفتان خرید زمین و تغییرکاربری آن می باشد باید این اطمینان را کسب کنید که طبق قوانین و مجوزها می توانید ساختمان سازی انجام دهید اما اگر هدفتان سرمایه گذاری با خرید خرید ویلا و آپارتمان و کسب درآمد با و رهن و اجاره دادن آن می باشد باید در یک منطقه مطلوب که مسافران زیادی را جذب می نماید، ملک خود را خریداری نمایید.

2. تعیین کردن میزان بودجه

با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید به سرمایه گذاری با خرید ملک در کتالم اقدام کنید، اگر بودجه محدودی دارید می توانید ابتدا زمین بخرید و سپس با وام های بانکی به ساخت و ساز آن بپردازید اما اگر وجه نقد نسبتأ زیادی دارید و به دنبال یک معامله راحت بدون سختیهای ساخت و ساز هستید خرید ویلا و آپارتمان به شما پیشنهاد می شود.

3. در نظر گرفتن تمام هزینه ها

هنگام  سرمایه گذاری ملک در کتالم باید تمام هزینه هایی که ممکن است برای تعمیرات، ساخت و ساز، مالیات و سایر هزینه های متفرقه نیاز باشد، در نظر بگیرید؛ چراکه به عنوان مهمترین مسائل در این حوزه نیز محسوب می شود.

4. بررسی ملک پیش از خرید

تحقیق در مورد منطقه مورد نظر در کتالم از نظر امکانات و دسترسی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در نظر بگیرید چراکه گاه هدف شما از خرید ملک در کتالم کسب درآمد می باشد. پس باید منطقه ای که بیشترین میهمانان را به خود اختصاص می دهد و امکانات بیشتری دارد را انتخاب کنید تا به راحتی با رهن و اجاره ویلا و اجاره آپارتمان در کتالم به درآمدزایی برسید.

استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم ، ماکت ویلا همراه با بررسی اصول خرید دو فرد 5636454
بررسی اصول خرید ملک

 

5. بررسی منطقه خرید

پنجمین مورد از استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم بررسی منطقه خرید است.  با شناخت کامل کتالم بهترین منطقه را از نظر در دسترس بودن، نزدیک بودن به مراکز خرید، مراکز درمانی، جاده اصلی، امنیت آپارتمان و ویلا، داشتن امکانات آّب و برق و… مورد بررسی قرار دهید و باتوجه به آنچه در نظر دارید ویلا، آپارتمان، زمین را انتخاب نمایید.

6. بررسی سند ملک

قبل از انجام معامله به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و غیر قابل اعتماد، مطمئن شوید که ملک شما سند دارد و شش دانگ به نام صاحب آن بوده و در رهن بانک نمی باشد، چراکه وجود چنین مشکلاتی باعث می شود سرمایه شما از بین برود، بهتر است در این باره با مشاورین املاک معتبر و افراد متخصص مشورت نمایید.

بیشتر بخوانید: برای اطلاع بیشتر از انواع سند زمین می توانید به مقاله “انواع سند زمین در کتالم را به صورت حرفه‌ای بشناسید” را مطالعه نمایید و در این حوزه اطلاعات کاملی را نیز به دست آورید.

7. بررسی قیمت ملک

به منظور اینکه هنگام معامله کلاه بر سرتان نرود ملک مد نظر خود را از نظر قیمت و از نظر امکانات رفاهی، ساخت و ساز و… با ملک های همان منطقه، با همان ویژگیها مقایسه کنید تا سرمایه گذاری با خرید ملک در کتالم به نحو احسنت انجام گیرد.

قوانین سرمایه‌گذاری ملک در کتالم

  • مشخص نمودن هدف
  • تعیین کردن میزان بودجه
  • در نظر گرفتن تمام هزینه ها
  • بررسی ملک پیش از خرید
  • بررسی منطقه خرید
  • بررسی سند ملک
  • بررسی قیمت ملک

موفق‌ترین راه‌ سرمایه گذاری پرسود در کتالم

خرید ویلا و خرید زمین در کتالم از نمونه های پرطرفدار در سرمایه گذاری ملک می باشد که در میان افراد محتاط به محبوبیت بالایی رسیده است؛ چراکه بازار مسکن در چهاردهه اخیر نه تنها با ضرر و زیان مواجه نبوده، بلکه حتی در حالت رکود سودآوری را برای صاحبان ملک به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اگر تصمیم به خرید زمین در کتالم دارید می توانید با مطالعه مقاله” راهنمای خرید زمین در کتالم  با 5 نکته حرفه ای زمین بخرید.

 

استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم ، ویلای استخر دار با نمای سنگ و چوب
ویلای استخر دار با نمای سنگ و چوب

مزایای سرمایه گذاری در شهر کتالم

سرمایه گذاری در ایران با پول کم امکانپذیر است؟  از سوالات و چالش های بسیار از خریداران است که کتالم به عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی استان مازندران به دلیل  انواع ویلا با قواره های متعدد در کنار ساحلی  است که به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی با فاصله 413 کیلومتری با تهران با طبیعت بکر و زیبایی های چشم نوازش، آرامشی مضاعف به روح و روان آدمی می بخشد، این شهر زیبا به عنوان بهترین منطقه برای خرید ملک به خصوص برای خرید ویلا ساحلی شناخته شده است. اما این تمام مزایای این شهر نیست، این منطقه به دلیل وجود ویلاهای بسیار لوکس با قیمت های مختلف در کنار زمین با کاربری های متنوع و با ارزش متناسب با بودجه هر فرد  و بسیاری از موارد دیگر چون امکانات رفاهی بالا منطقه، وجود انواع ویلای لوکس ساحلی_جنگلی و کوهستانی ،  ریسک پایین سرمایه گذاری در کتالم، سود زیاد و مداوم، کسب درآمد از طریق رهن و اجاره بها سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در این شهر را از هر نظر مورد تایید می باشد.

مزایای  سرمایه گذاری در کتالم

  • جاهای دیدنی بسیار جذاب کتالم
  • وجود انواع ویلا با قواره های متعدد
  • امکانات رفاهی بالا کتالم
  • ریسک پایین سرمایه گذاری در کتالم
  • سود زیاد و مداوم
  • کسب درآمد از طریق رهن و اجاره بها
  • فروش راحت ملک

 

استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم ، محوطه سبز در هوای ابری 31231356
ویلای حیاط دار در هوای ابری

 

تکنیک های کسب درآمد با خرید ملک در کتالم

  • کسب درآمد از طریق بالا رفتن ارزش ملک

چنانچه ویلا، آپارتمان، زمین در کتالم بخرید با گذر زمان و پیشرفت منطقه ، رونق بازار و افزایش تورم و پایین آمدن ارزش پول، ساخت و سازهای فراوان در منطقه، ارزش ملک شما چندین برابر می شود که این موضوع می تواند سوددهی بالایی را برایتان به وجود آود.

  • کسب درآمد از طریق رهن ملک و اجاره بها

در حوزه املاک، رهن و اجاره در کتالم می تواند به عنوان یک سود مازاد بر سرمایه به شمار آید.  به این گونه که با رهن ملک در کتالم می توانید در حوزه ای دیگر سرمایه گذاری نمایید و یا با دریافت اجاره بها، درآمد ماهیانه خود را افزایش دهید.

قانون سرمایه گذاری ملک در کتالم چیست ، ماکت خانه بر روی سکه های طلایی رنگ 634541
کسب درآمد با خرید ملک

کلام آخر

زمانی که قصد سرمایه‌گذاری ملک در کتالم را دارید اول دریابید که استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم چیست؟ و سپس با تحقیقات بسیار و باتوجه به بودجه خود خرید ملک را انجام دهید، نیاز نیست از همان ابتدا با ویلا و آپارتمانهای بزرگ و زمین هایی با متراژ بالا سرمایه گذاری خود را شروع کنید، از ملک های کوچک شروع کنید تا در آینده با فروش آن و کسب سود بالا بتوانید آنچه را انتظار دارید در بهترین منطقه کتالم خریداری نمایید. خرید و فروش ملک نیاز به وقت و صرف انرژی می باشد که در این صورت می توانید از بنگاه های معاملاتی کمک بگیرید تا به خواسته‌ی شما رسیدگی کنند. شما با  آشنایی استراتژی سرمایه‌گذاری ملک در کتالم که در این مطلب به آن اشاره کردیم به راز موفقیت سرمایه گذاری در ملک  کتالم نیز دست خواهید یافت.

ارسال دیدگاه