استعلامات لازم قبل خرید ویلا|نکات مهم در خرید خانه ویلایی در چابکسر

1 بهمن 1401
0 دیدگاه
نکات مهم در خرید خانه ویلایی، ماکت خانه ویلایی بر روی میز و فرد درحال محاسبه کردن با ماشین حساب

آیا با تکنیک های خرید ویلا در چابکسر آشنا هستید؟ همانگونه که در بخش قبل گفتیم افراد آینده نگر به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند ارزش مالی خود را در جایگاه بالایی نگه دارند از این رو به خرید ویلا، آپارتمان، زمین اقدام می کنند؛ اما اگر می خواهید یک شهر خوب و با شکوه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید به شما پیشنهاد می دهیم خرید ویلا در چابکسر را در اولویت قرار دهید. برای شروع یک سرمایه گذاری خوب باید تکنیک‌های خرید ویلا در چابکسر را برای سرمایه‌گذاری مورد اطمینان بدانید تا بتوانید انتظارات خود را برآورده سازید.

بیشتر بخوانید: اگر می خواهید بدانید با سرمایه گذاری ملک در چابکسر چه مزایای نصیب شما می شود مقاله” 13مورد کاربردی مزایای سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر چیست” را از دست ندهید.

نکات مهم در خرید خانه ویلایی، خانه ویلایی فلت با نمای چوب قهوه ای و محوطه چمن
ویلای فلت با نمای چوب در چابکسر

تکنیک های خرید ویلا در چابکسر

  • توجه به نمای بیرونی ویلا و امکانات داخلی مناسب

از نمای ویلا نمی توان گذشت و نقش آن را نادیده گرفت بنابراین می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید نمونه های مختلف اما با کیفیت را انتخاب کنید و مطمئن باشد نمای مد نظر در برابر برف و باران می تواند استقامت خوبی از خود نشان دهد. همچنین نمای ویلا باید استاندارد و مناسب برای زندگی باشد به عنوان مثال: در گذشته از نمای آجری برای ویلا استفاده می کردند که بخاطر جنسش که از خاک رس بوده عایق ایده آلی به شمار نمی آمد و باعث افزایش نفوذ صدا- رطوبت و حرارت به داخل ساختمان می شد.

از آنجایی که قرار است ویلا به یک مکان پر از امن و آرامش تبدیل شود و حس خوب را منتقل کند باید تمام امکانات مورد نیاز نظیر: سیستم‌های گرمایشی، سیستم‌های سرمایشی، تأسیسات مکانیکی و دیگر تجهیزات مهم ساختمانی را در بر بگیرد.

نکات مهم در خرید خانه ویلایی، نمای از پایین ویلای دوبلکس و نمای سنگ و چوب
ویلای دوبکس با نمای لوکس سنگی در چابکسر
  • بررسی موقعیت ویلا

شما باید هنگام خرید ویلا در  شهر چابکسر این موضوع را بررسی کنید که آیا ویلا به خیابان اصلی و به مراکز درمانی و مراکز تفریحی و مراکز خرید نزدیک می باشد یا نه! ممکن است یک منطقه ای برای تفریح شایسته باشد اما ارزش آنچنانی برای زندگی و خرید ویلا نداشته باشد پس سعی کنید منطقه ای در چابکسر را انتخاب کنید که می دانید سرمایه گذاری سودمند و مفیدی را برایتان رقم می زند. همچنین زمان خرید باید به این موضوع توجه کنید که ویلایی را که امروز می خرید آیا در آینده می تواند به راحتی به فروش برسد! به عنوان مثال: ممکن است ویلایی قدیمی بخرید که با گذشت زمان بر سن آن افزوده شود و همین موضوع سبب می شود که در آینده مورد توجه خریداران قرار نگیرد.

  • بررسی اسناد مهم ویلا

بررسی اسناد در سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر از مسائل اساسی نیز می باشد. ممکن است ویلایی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی و امکانات فوق العاده باشد و از نظر فنی نمره قابل قبولی را داشته باشد حال باید توجه کنید که آیا اسناد ویلا معتبر است و یا خیر! شما باید زمان خرید ویلا در چابکسر مدارک مهم اعم از: سند مالکیت- پروانه ساختمانی و پایان کار ویلا را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که در رهن بانک نمی باشد.توجه به شناسنامه فنی ساختمان و انجام محاسبات و شرایط ساخت و طراحی، بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که باید دقت کنید قطر سقف ها و ضخامت دیوارها به چه اندازه است.

نکته دیگر اینکه توجه کنید ویلا طبق قوانین جدید ساختمانی و با اتکا بر تراکم شهری اعلام شده از سمت شهرداری بنا شده باشد.

  • موارد قانونی: اطمینان حاصل شود که مالکیت و مستندات مربوط به ویلا درست است و برای انتقال مالکیت باید به مسئولین مربوطه مراجعه شود. همچنین قوانین و مقررات ساخت و ساز باید رعایت شود.
  •  وضعیت زیربنا و تعداد اتاق‌ها: اندازه و تعداد اتاق‌ها و فضاهای دیگر مانند حیاط، باغ، پارکینگ و استخر و همچنین وضعیت ساختمان و نوع مصالح به کار رفته برای ساختمان از مواردی هستند که باید بررسی شوند.
  • قیمت و شرایط پرداخت: هزینه ویلا، شرایط پرداخت و هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری ویلا را باید در نظر گرفت.

 

نکات مهم در خرید خانه ویلایی، تصویری از ویلای دو طبقه با نمای سنگ گرانیت با تراس های بزرگ و محوطه مهندسی شده
ویلای دو طبقه لاکچری در چابکسر

ما نکاتی را گفتیم تا تکنیکهای خرید ویلا در چابکسر را برای سرمایه گذاری مورد اطمینان بدانید  اما اگر می خواهید با تکنیک های کارآمد دیگر خرید ویلا در چابکسر آشنا شوید می توانید مقاله معرفی “نکات مهم و پنهان خرید ویلا در چابکسر که تاکنون نمی دانستید“را مطالعه نمایید و یک سرمایه گذاری مطمئن و با بررسی تمامی جوانب یک معامله خوب و یک خرید عالی انجام دهید. پس اگر در پی سرمایه گذاری مطمئن با خرید ویلا هستید این نکات طلایی را از دست ندهید.

ارسال دیدگاه