اگر نکات طلائی خرید ویلا در شیرود را نمی دانید در این شهر سرمایه گذاری نکنید

3 دی 1401
0 دیدگاه
ویلا در شیرود 8423123450

اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید با خرید ویلا در شیرود آینده ای روشن را برای خود به ارمغان آورید با ما تا پایان همراه باشید چرا که بر این باوریم اگر نکات طلائی خرید ویلا در شیرود را نمی دانید در این شهر سرمایه گذاری نکنید. یکی از رایج ترین نوع سرمایه گذاری که در ایران صورت می گیرد سرمایه گذاری در مسکن می باشد که نسبت به سایر حوزه ها در این زمینه کم ریسک تر و کم ضررتر می باشد، این موضوع را می توان به صراحت در چهل دهه اخیر و به خصوص در چهارسال اخیر بیان کرد چرا که بازارش ثابت کرده است برای صاحبان ملک سودآوری داشته و سرمایه آنها را نابود نمی کند.

شمال ایران بخاطر دارا بودن آب و هوای معتدل و خنک و سرسبزی های زیبا و دلنشین به منطقه ای گردشگر و پرطرفدار در بین مردم ایران تبدیل شده است که در این میان شهر شیرود در استان مازندران به عنوان یکی از بهترین شهرهای گردشگری انتخاب شده است از همین رو ما خرید ویلا در شیرود را به شما پیشنهاد می دهیم.

ویلا در شیرود 87423154046

شیرود در کجا قرار گرفته است؟

از شهرهای پرگردشگر استان مازندران از توابع دهستان گلیجان بوده که در بخش مرکزی شهرستان تنکابن قرار گرفته است؛ شیرود از ناحیه غرب به شهر کتالم و سادات شهر و از ناحیه شرق به شهر تنکابن نزدیک می باشد. مردم این خطه به زبان های مازندران و گیلکی صحبت می کنند.از مناطق دیدنی شیرود آبشار تودارک، پل قدیم شیرود، ساحل آرم شیرود، رودخانه شیرود ، امامزاده آقا سید حسین شیرود اشاره می کنیم.

نکات کاربردی خرید ویلا در شیرود

  • ارزیابی

هنگامی که قصد خرید ویلا در شیرود را دارید باید یک ارزیابی دقیق و جامع پیرامون آن انجام دهید؛ پس در اولین گام باید این موضوع را دریابید که خرید ویلا با اجاره ویلا دو موضوع مجزا از هم هستند چرا که نکات مهم خرید ویلا نمی توانند برای اجاره ویلا کاربردی باشند.

  • مشخص کردن هدفتان از خرید ویلا

حال زمانی که قصد خرید ویلا در شیرود را دارید اول به این نکته توجه کنید که آن را برای سکونت می خواهید و یا برای تفریح و استفاده برای برخی از روزهای تعطیل سال!به عنوان مثال: برخی از ویلاها در دل جنگل قرار دارند به همین دلیل آنتن دهی در این مناطق بسیار ضعیف است پس اگر هدفتان از زندگی در شیرود کسب درآمد است این ویلاها برای خرید توصیه نمی شوند.و یا اگر ویلا را فقط برای تفریح می خواهید باید به منظره ی آن توجه نمایید؛ در این صورت خرید ویلاهای جنگلی، ساحلی، ویلاها باغها به شما پیشنهاد می شود.

  • راه های دسترسی

هنگامی که به خرید ویلا در شیرود اقدام می کنید حتمأ باید راه های دسترسی به آن را مورد بررسی قرار دهید چرا که اگر فقط به ظاهر ویلا توجه کند و مجذوب محیط شوید در کمترین زمان ممکن از خرید خود پشیمان شوید؛ و این پشیمانی قطعأ ضرر و زیانی را به همراه دارد چرا که هیچ مشتری حاضر نیست در مکانی که دسترسی به ویلا سخت است معامله ای انجام دهد.

  • بررسی نیازها و محدودیت های خود

حال ممکن است شخصی برای خرید ویلا تمام نکات اعم از قیمت، دسترسی، امکانات، شرایط خرید و… را مورد بررسی قرار دهد اما نکته مهم دیگر که شامل نیازهای خودش است را فراموش کند زیرا شما ویلا را خریداری می کنید که از آن استفاده ببرید؛

به عنوان مثال: اگر هدفتان از خرید ویلا در شیرود کسب درآمد است باید منطقه ای از این شهر را انتخاب کنید که مطمئن باشید گردشگران بسیاری در آن اقامت می کنند.در چنین شرایطی سعی کنید ویلا با متراژ پایین خریداری کنید چرا که گردشگران به علت هزینه اجاره کمتر به دنبال ویلا با متراژ پایین هستند.

و یا اگر خانواده ای کم جمعیت هستید ویلا با متراژ پایین و محوطه ای زیبا خریداری کنید تا از آب و هوای شیرود و سرسبزی آن بهترین لذت را ببرید.و همچنین اگر ویلا برای برگزاری مراسمات مختلف می خواهید بخرید باید آن را با متراژ بالا به خصوص با دارا بودن محوطه بزرگ انتخاب نمایید.

ویلا در شیرود 43212105546

  • بررسی موقعیت جغرافیایی ویلا و همسایگی آن

ارزیابی موقعیت جغرافیایی ویلا بسیار حائز اهمیت است، پس به منظور بررسی این موضوع هنگام خرید ویلا در شیرود، آدرس ویلا را از فروشنده دریافت کنید و از نزدیک آن را مشاهده نمایید تا از نظر نزدیک و یا دور بودن به مراکز اصلی شهر مانند مراکز درمانی، مراکز خرید آن را مورد بررسی قرار دهید.

ویلاهای جنگلی: این ویلاها نسبت به ویلای ساحلی، ویلای شهرکی و ویلا باغ فاصله بیشتری با مرکز شهر دارند بنابراین با خرید آنها باید مسافت بسیاری را طی کنید تا به فروشگاه های سطح شهر و یا مراکز درمانی برسید.

ویلاهای ساحلی: این مدل از ویلاها دسترسی مناسبتری دارند اما با توجه به اینکه همجوار دریا هستند تابستانی شرجی و مرطوب و زمستانی سرد دارند.

ویلاهای شهرکی: این ویلاها در نزدیک شهر ساخته شده و از نظر دسترسی به امکانات شهری در موقعیت خوبی قرار دارند؛ با این حال افراد کمتری به خرید این ویلاها اقدام می کنند زیرا معتقد هستند که از زندگی شهری خود دور شده اند و نمی خواهند در شهری کوچکتر ساکن شوند.

  • بررسی قیمت ویلا با ویلاهای همجوار

هنگام خرید ویلا در شیرود قیمت تمام شده ویلا باید مورد توجه قرار بگیرد و از فروشنده در رابطه با عواملی که باعث تعیین چنین قیمتی شده اند سؤال بپرسید و در نهایت از نظر امکانات با ویلایی مشابه در همان منطقه آن را مقایسه کنید.

  • توجه به شش دانگ بودن سند ویلا

قبل از خرید ویلا در شیرود (بخصوص ویلاهای شهرکی) باید مطمئن شوید شش دانگ به اسم فروشنده سند خورده شده و هیچگونه ابهامی در آن وجود ندارد زیرا در غیر این صورت می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد.

ما هر آنچه نیز بود را برای شما بیان کردیم چرا که معتقد هستیم اگر نکات طلائی خرید ویلا در شیرود را نمی دانید در این شهر سرمایه گذاری نکنید، حال امید است با بررسی تمام جوانب بتوانید یک معامله و یک خرید خوب انجام دهید.

ارسال دیدگاه