13اصل کاربردی از مزایای سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر !

5 آذر 1401
0 دیدگاه
مزایای سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر 865412684750

مزایای سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر چیست؟ این شهر چه تفاوتی با دیگر مناطق دارد؟  سرمایه گذاری در ملک از گذشته تا به امروز صورت گرفته و ثابت شده است که نه تنها باعث از بین رفتن سرمایه نمی شود بلکه افزایش آن را نیز در پی دارد، پس می توان گفت سرمایه گذاری در ملک یعنی سرمایه گذاری مناسب و پرسود.اما مواردی که حائز اهمیت در سرمایه گذاری ملک می باشد منطقه و شهری است که می خواهید در آن ملک بخرید، پس در این باره تصمیم درستی بگیرید.

چابکسر که به عنوان نگین شهرهای شمالی شناخته می شود هر ساله بخصوص در بهار و تابستان که در زیباترین حالت خود با آب و هوای دلنوازش قرار دارد میزبان میهمانان داخلی و خارجی می باشد که این موضوع بر ارزش شهر افزوده و آن را برای سرمایه گذاری ایده آل کرده است. ما برای شما خواهیم گفت که چرا سرمایه گذاری ملک در چابکسر فرصتی مناسب برای کسب سود می باشد، پس  برای دستیابی به ثروت، آرامش و امنیت مالی تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

مزایای سرمایه گذاری در چابکسر ، ویلاهای جنگلی ساخته شده بر روی کوه های جنگلی با چشم اندازی کوه های جنگلی مه گرفته
طبیعت بکر جنگل های چابکسر

مزایای سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر

حدودأ 80 درصد مردم در بازار مسکن سرمایه گذاری می کنند این نشان می دهد که تا چه اندازه این بازار مطمئن است،  املاک چابکسر به دلیل قرارا داشتن در موقعیت جغرافیایی عالی و همچینین دسترسی  آسان به شهر های اطراف از املاک بسیار با ارزشی برخوردار است. پس با سرمایه گذاری در چابکسر، یک سرمایه گذاری امن برای خود ایجاد نمایید.

  • تنوع ملک در چابکسر
  • چابکسر شهری نزدیک به دریا
  • امکان افزایش قیمت ملک با نوسازی
  • لذت صاحبخانه شدن با خرید ملک در چابکسر
  • قابلیت تغییر کاربری ملک
  • رشد بالا در بازار املاک در کنار قیمت مناسب
  • توسعه بخش گردشگری
  • عدم سرقت ملک
  • امکان بیمه شدن ملک برای امنیت بیشتر
  • بدست آوردن اعتبار اجتماعی
  • امکان گرفتن وام
  • درآمدزایی با خرید ملک
  • تنوع ملک در چابکسر: کشورمان ایران یک سرزمین پهناور است که عمده زمین های آن مربوط به کوهستان و دشت و کویر می باشند، به همین دلیل زمین های مسکونی در ایران با محدودیت روبرو هستند و همین موضوع می تواند خرید ملک در چابکسر را با اهمیت تر نماید. چراکه همانطور که می دانید این منطقه  به دلیل موقعیت جغرافیایی دارای انواع  ملک با چشم انداز ( جنگلی، کوهستانی، ساحلی) نیز بوده است.
  •  چابکسر شهری نزدیک به دریا: ویلا های با قیمت به صرفه آن هم در کنار ساحلی هر فردی را وسوسه می کند. شما می توانید در این مطقه با کمک مشاور املاکان حرفه ای نیز ویلای مورد نظر خود را با بودجه ای معقولانه بخرید.
  • امکان افزایش قیمت ملک با نوسازی: شما می توانید ملکی قدیمی را در چابکسر خریداری کنید و با تعمیرات و نوسازی آن، ارزش ملک خود را چندین برابر کرده بطوریکه با فروشش به سود بالایی برسید.
  • لذت صاحبخانه شدن با خرید ملک در چابکسر : قطعأ شما زمانی که بدانید ملکی متعلق به خودتان است به یک آرامش روحی و روانی خاصی می رسید چه بسا با خرید ویلا در چابکسر هم یک سرپناه برای خود ایجاد کرده اید تا برای گذراندن اوقات فراغت بدون دغدغه اجاره بها سفری لذت بخش را تجربه کنید و هم یک منبع درآمد با رهن و اجاره دادن ویلا و آپارتمان در چابکسر را  برای خود به وجود آورده اید.

بیشتر بخوانید: اگر می خواهید آدرس دقیق چابکسر و  از تمامی جاذبه های این شهر نیز اطلاع پیدا کنید می توانید مقاله “چابکسر کجاست؟|اطلاعات‌کامل شهرچابکسر+ جاذبه‌ها و مراکز خرید” را مطالعه نمایید.

مزایای سرمایه گذاری در چابکسر، نمای بالا از شهر چابکسر در کنار دریای خزر و سواحل متعدد
منطقه برند چابکسر
  • قابلیت تغییر کاربری ملک: با خرید زمین در چابکسر این موقعیت را برای خود فراهم می آورید تا در صورت تمایل با در نظر داشتن مجوزها و قوانین، در زمین خود ساختمان سازی نمایید و آن را به ویلا و یا آپارتمان تبدیل کنید، البته برای خرید زمین به امکان تغییر کاربری آن باید توجه نمایید.
  • رشد بالا در بازار املاک در کنار قیمت مناسب: در 4 دهه اخیر رشد ملک چندین برابر شده که نسبت به سایر بازارها بسیار عالی می باشد همچنین نوسانات در بازار املاک بسیار پایین است، پس سرمایه گذاری در چابکسر همواره برایتان سودآور خواهد بود.  در مقایسه با شهرهای بزرگی مانند تهران و مشهد، قیمت ملک در شهر چابکسر به طور قابل توجهی کمتر است. به عبارتی، سرمایه گذاری در بازار ملک شهر چابکسر به دلیل قیمت مناسب، برای سرمایه گذارانی که به دنبال افزایش سرمایه خود هستند، بسیار جذاب است.
  • توسعه بخش گردشگری: شهر چابکسر به عنوان یکی از مناطق ساحلی مهم در استان مازندران، دارای پتانسیل بالایی در بخش گردشگری است. سرمایه گذاری در بخش ملک، می تواند باعث ایجاد امکانات گردشگری مانند هتل ها، رستوران ها، شهربازی ها و پارک های سبز شود که باعث جذب گردشگران و افزایش درآمد منطقه می شود.
مزایای سرمایه گذاری در چابکسر ، نمایی از محوطه ویلا استخر دار و میز و صندلی چیده شده ردر اطراف آن در روز آفتابی
ویلای لوکس در چابکسر
  • عدم سرقت ملک: ملک مانند سایر سرمایه گذاری ها در معرض سرقت قرار ندارد که بخواهید نگران نگهداری آن باشید چرا که سارقان چشم داشتی به اصل ملک ندارند. از طرفی از آنجا که چابکسر منطقه ای نسبتا کوچک بوده،، مشاوراملاکان  اشراف کاملی به املاک داشته اند و به همین خاطر ریسک سرمایه گذاری در این شهر  نیز چند برابر کاهش می یابد.
  • امکان بیمه شدن ملک برای امنیت بیشتر: با خرید ملک در چابکسر می توانید آن را بیمه نمایید تا اگر حوادثی نظیر: آتش سوزی، زلزله، سیل و… به وجود آمد بیمه خسارات وارد شده را به شما پرداخت نماید.
  • بدست آوردن اعتبار اجتماعی: با خرید ملک می توانید یک اعتبار داخلی برای خود به وجود آورید و حتی شاید یک اعتبار بین المللی و آینده خود وخانوادتان را تضمین نمایید.
  • امکان گرفتن وام: شما می توانید با ارزش سند ملکی که در چابکسر می خرید تسهیلات بانکی دریافت کنید تا با پول وام وارد بازارهای دیگر شوید و سودآوری بیشتری برای خود ایجاد نمایید.
  • درآمدزایی با خرید ملک: از مزایای مهم سرمایه گذاری در چابکسر درآمدزایی می باشد، با خرید ویلا و آپارتمان می توانید آن را رهن و اجاره دهید و منبع درآمد دیگری به وجود آورید و یا به عنوان مثال: با دریافت رهن می توانید کسب و کار جدیدی راه اندازی نمایید.  این سرمایه گذاری نه تنها یک سرمایه گذاری کوتاه مدت بوده  و شما می توانید به صورت اجاره از آن کسب درآمد نمایید می توانید با قدیمی شدن ویلا نیز با مشارکت در ساخت آن را تبدیل به احسنت کرده و حتی چند واحد دیگر به ملک خود اضافه نمایید. این یعنی  با یک تیر چندین نشان زدن.
  • رسیدن به آرامش خاطر: سرمایه گذاری ملک در چابکسر آرامشی فکری بسیاری برایتان ایجاد می کند. چرا که می دانید یک پشتوانه مالی در روزهای سخت دارید.

اگر  با خواندن این مطلب تصمیم به خرید گرفته اید پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری تکنیک‌‌ های استراتژیکی که قبل از خرید ویلا در چابکسر  را بدانید تا در زمان کوتاهی به سود برسید و در این راه موفق شوید. ما در این مطلب مزایای سرمایه‌گذاری ملک در چابکسر را بیان کردیم و گفتیم که چرا سرمایه گذاری ملک در چابکسر فرصتی مناسب برای کسب سود می باشد، شما با تصمیمات درست و با تحلیل و بررسی و سنجیدن تمام جوانب، خود را در مسیر درست سرمایه گذاری قرار دهید.


سرمایه گذاری امن و سودآور با خرید ویلا، آپارتمان، زمین در چابکسر

افراد باهوش و محتاط به طور معمول با خرید ملک سرمایه گذاری می کنند چرا که هم ریسک کمتری دارد و هم سود بالاتری را نسبت به بازارهای موازی به خود اختصاص داده است که در ادامه به مزایای بیشتر آن می پردازیم.

  • داشتن امنیت بالا نسبت به سایر سرمایه گذاری ها

بورس یکی از انواع سرمایه گذاری می باشد که می تواند ضررهای مالی به همراه داشته باشد، به همین دلیل با خرید زمین در چابکسر امنیت مالی را برای خود به وجود آورده اید.

  • پایین آوردن احتمال کلاهبرداری

هنگامی که به خرید ملک اقدام می کنید در واقع خود را از هر نوع کلاهبرداری در امان نگه داشته اید، البته باید هنگام معامله حواستان را جمع کنید و بی مهابا جلو نروید، رعایت اصول و قوانین و کمک گرفتن از مشاورین املاک معتبر، این امنیت را بیشتر برایتان به وجود خواهند آورد.

  • ایجاد جریان نقدی ثابت

با خرید ویلا، آپارتمان، زمین در چابکسر یک جریان نقدی ثابت برای خود به وجود می آورید که می تواند درآمد ماهیانه شما را تکمیل نماید.

هنگام سرمایه گذاری، زمین در چابکسر بخریم یا ویلا و آپارتمان؟

خرید زمین در چابکسر نسبت به خرید ویلا مزایایی دارد که عبارت هستند از:

مقرون به صرفه بودن:

هزینه خرید و فروش ویلا در چابکسر بالا است، پس اگر هزینه تمام شده ی خرید ویلا را ندارید، به خرید زمین اقدام کنید تا در آینده با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید آن را بسازید.

سفارشی سازی بیشتر:

هنگامی که یک زمین خالی در اختیار دارید همچی از آن شماست و می توانید هرکاری را که می خواهید با شرط  آنکه در محدودیت های منطقه بندی و قوانین ساختمانی شورا باشد انجام دهید، به این صورت که یا آن را به همان گونه که است نگه دارید و یا مطابق با سلیقه ی خودتان بسازید.

نگهداری آسان:

نگهداری از زمین خالی به مراتب آسانتر از نگهداری ویلا می باشد، چرا که با ویلا ممکن است در گذر زمان نیاز به تعمیرات، بازسازی ملک و…داشته باشد.

چابکسر 845135132123

پرداخت هزینه های کمتر:

با خرید زمین در چابکسر هزینه های جانبی مانند: نرخ بیمه و مالیات نسبت به خرید ویلا کمتر می باشد، همچنین از مواردی مانند پیدا کردن و یا اخراخ مستأجر، پیدا کردن مدیر املاک به عنوان یک سرمایه گذار به دور هستید.

____________________________________________________________________________________________________

“برای آرامش و راحتی چشمانتان به جای خواندن به پادکست بالا گوش فرادهید”

____________________________________________________________________________________________________

ارزش یابی در طولانی مدت:

زمانی که زمین می خرید به همان حالت باقی می ماند، چنانچه زمین را در یک نقطه عالی در چابکسر بخرید در دراز مدت ارزش آن چندین برابر می شود، هنگام خرید زمین در چابکسر حتمأ از مشاورین املاک معتبر کمک بگیرید، چرا که اگر در منطقه ممنوعه و یا نامطلوب خریدداری شود نمی تواند انتظار شما را از سودآوری برآورده سازد.

رقابت کمتر و خرید آسانتر:

وجود رقابت کمتر در خرید زمین یکی از مزایای آن به شمار می آید، هنگامی که قصد خرید زمین در چابکسر را دارید می توانید بدون دیدن از آن، معامله اش کنید.

این موضوع برای افراد شهرهای مختلف، بخاطر دوری مسیر می تواند بهترین و راحت ترین گزینه باشد تا از طریق تلفن و اینترنت معامله خود را انجام دهند، البته در این مورد وجود مشاور املاک و بنگاه معاملاتی معتبر الزامی می باشد. هرآنچه در مورد مزایای خرید زمین در چابکسر بود گفتیم اما اگر از آن دسته افراد هستید که با بودجه کافی در اختیار دارید و می خواهید یک سرمایه گذاری امن انجام دهید و یک مکان برای اوقات فراغت خود تدارک ببینید، به طور حتم خرید ویلا و آپارتمان در چابکسر پیشنهاد می شود.

ارسال دیدگاه