بهترین جاهای دیدنی رامسر در شب+ آدرس دقیق

27 دی 1401
0 دیدگاه
جاهای دیدنی رامسر، نمای بالا از آثثار تاریخی به جا مانده در غروب خورشید 458469541964198541854

شبگردی در رامسر با داشتن طبیعت بکر و زیبایی‌های وصف نشدنی آن مورد استقبال گردشگران بی شماری قرار گرفته است؛ این شهر با صفا در استان مازندران و در دامنه ی جنگلی و زیبای البرز و سواحل پر از آرامش دریای خزر قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و داشتن امکانات رفاهی و تفریحی، قله های مخروطی شکل با پوشش انبوه گیاهان متنوع و باغ های مرکبات و مزرعه های برنج، ساحل زیبا و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا بهره می برد به قطب مهم گردشگری در کشور و در جهان تبدیل شده و به عنوان عروس شهرهای ایران شناخته می شود.  حال با توجه به این موضوع ما قصد داریم به معرفی 6 جاذبه خیره کننده و دیدنی رامسر در شب بپردازیم تا با آشنایی کامل بتوانید از جای جای این شهر رؤیایی دیدن فرمایید.

رامسر کجاست؟

رامسر علاوه بر داشتن آب و هوای مطبوع، جاذبه های گردشگری متنوع تاریخی و طبیعی دارای دسترسی بسیار عالی به شهر های توریستی اطراف خود بوده؛ این شهر از شمال به دریای خزر، از شرق به تنکابن، از غرب به رودسر و از جنوب به قزوین منتهی می‌شود. همچنین نمی توان فاصله 260 کیلومتری شهر رامسر با تهران  و هم مرز بودن با استان گیلان را نادیده گرفت. با این اوصاف این منطقه موقعیتی پدید آورده تا هر گردشگری این شهر را برای سفر خود انتخاب نماید.

جاهای دیدنی رامسر، نقشه از بالای رامسر
برای مشاهده آدرس دقیق روی نقشه شهر رامسر کلیک کنید.

جاهای دیدنی رامسر

سواحل رامسر

دریای رامسر از مهمترین جاهای دیدنی رامسر در شب محسوب شده به همین خاطر شهرداری رامسر به دلیل خدمت رسانی بهتر به مسافران و بهره برداری بیشتر از  مسافران پلاژ های متعددی فراهم کرده است  شما می توانید سواحل متعدد را در این شهر ببنید از جمله مهمترین آن ها می توان به ساحل خلیجساحل نقره ای- ساحل توسکا یا شهربازی- دهکده ساحلی- پلاژ ساحلی شهرداری- ساحل کتالم یا میانکاله نام برد که چادر زنان و کمپ‌زنان می توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مهمترین سواحل رامسر

بامداد دریای رامسر با ابرهای پنبه ای ، بهترین ساحل رامسر در شب
بامداد دریای رامسر ، از جاهای دیدنی رامسر در شب

روستای جواهرده

 این روستا در فاصله 27 کیلومتری رامسر در دهستان سخت سر و در ارتفاعات 2000 متری البرز واقع شده است. روستای جواهرده بخاطر داشتن طبیعت چشم نواز که همانند بهشتی کوچک می ماند به یک مناطق پرگردشگر تبدیل شده است. شما می توانید برای آشنایی جاهای دیدنی پاییز رامسر نیز مقاله “معرفی تمامی جاهای دیدنی رامسر در پاییز + آدرس دقیق و عکس” را مطالعه نمایید

بوستان جنگلی صفارود

 بوستان جنگلی صفارود که چشم اندازی بسیار زیبا دارد و هر فردی را محو تماشای خود می کند در 9 کیلومتری روستای جواهرده شهرستان رامسر قرار گرفته است . از جمله فعالیت هایی که در بوستان جنگلی صفارود می توان انجام داد، پیاده روی در مسیرهای مختلف بوستان، عکاسی از مناظر زیبای طبیعی، گردش و تفریح در محیط سبز و آرامش بخش این بوستان می باشد. همچنین، می توانید در مناطق نزدیک به بوستان، کوهنوردی و تله سواری نیز انجام دهید.

 برای آدرس دقیق بوستان جنگلی صفارود بر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید

جاهای دیدنی بوستان جنگلی صفارود در زمستان، نمایی از جلوی رودخانه خروشان در جنگلی مه گرفته
بوستان جنگلی صفارود در زمستان

کاخ مرمر رامسر

این کاخ که یکی از جاهای دیدنی رامسر در شب و از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی منطقه رامسر در استان مازندران محسوب میشود ؛ در دوره قاجار ساخته شده است. این کاخ که در حال حاضر به عنوان یک موزه مردم‌شناسی و تاریخی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با معماری زیبا و نمایی دل‌نشین، مورد استقبال گردشگران و بازدیدکنندگان قرار دارد.

جاهای دیدنی رامسر، نمایی از کاخ موزه رامسر به همراه وسایلب و اشیا قدیمی ، دیوار سبز کمرنگ و مبلمان سلطنتی
جلال و شکوه کاخ موزه رامسر

شهربازی رامسر

مجموعه تله کابین رامسر یا شهر سبز، یک مجموعه تفریحی در رامسر است که بازی‌های هیجانی متنوعی از جمله پاندول فضایی و سقوط آزاد را ارائه می‌دهد. بخشی نیز برای کودکان با بازی‌هایی مثل ماشین کوهستان و سفینه فضایی تعبیه شده است. اینجا مکانی مناسب برای تفریح خانواده‌ها و دوستان است.

آدرس دقیق شهر بازی رامسر:

رامسر، سخت سر، ضلع جنوبی تله کابین، سرزمین رؤیاها

رستوران رامسر

به علت حضور بی شمار گردشگران داخلی و خارجی، کافه ها و رستورانهای متعددی در این شهر احداث گردیده اند که از نظر سطح کیفیتی رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده اند به همین دلیل با استقبال بسیاری از گردشگران روبرو هستند. از زیبایی های رستوران ها و کافی شاپ های رامسر می توان به فضای آرام و دنج، چیدمان زیبا و خاص اشاره کرد که می توانند لحظات خوشی را برای سپری کردن اوقات و رفع خستگی فراهم کنند.

مراکز خرید رامسر

  1. مرکز خرید آرامش :(آدرس بر روی نقشه)
  2. بازار سنتی رامسر: ( آدرس بر روی نقشه)
  3. مرکز خرید نگین:( آدرس بر روی نقشه )
  4. مرکز خرید مروارید رامسر 🙁 آدرس بر روی نقشه )

ارسال دیدگاه